JURA Impressa C65 platina

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JURA Impressa C65 platina op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

victoire22 29-08-2016

Heel fijn apparaat

Geschreven voor: JURA Impressa C65 platina

Al heel veel half automaten gehad. Na een Bosch, Siemens en Melitta nu maar eens een Jura gekocht. De koffie die dit apparaat zet is pas echt te vergelijken met een bakkie in een restaurant. De persing van de zetgroep is beter en de pompdruk denk ik ook gecombineerd met de juiste temperatuur maakt het kopje koffie echt tot een topper. De melk-opschuim optie waar ik niet zon hoge pet van ophad is echt heel erg makkelijk te gebruiken. Ik zet (lang houdbare) melk in de koelkast in het pak en wanneer ik het wil gebruiken sluit ik de slang aan die ik in het pak laat zitten. Erg lekkere stevige melkschuim die een heerlijke cappuccino maakt. De bediening is heel makkelijk en spartaans waar ik persoonlijk van houd. Het enigste nadeel (- 1 punt) is de lek en residue bak, die is in mijn ogen te fragiel en klein gemaakt. Vooral de residuebak die in het apparaat geschoven wordt heeft een goedkope uitstraling maar geplaatst zie je er niks van.
Verder goede energiebesparing opties.

Pluspunten

• koffie kwaliteit
  • melkschuim kwaliteit
  • bediening / gemak
  • jura vormgeving
  • reiniging

Minpunten

• duur(der)
  • lek en residue bak flimsy

H2015W 27-06-2015
Geschreven voor: JURA Impressa C65 platina

De eerste ervaring is positief. Kwaliteit en duurzaamheid is de reden om te keizen voor het merk Jura .
De adviezen en vergelijkingen met de andere machines maakte dat we voor de Jura gingen.
Niet bij aanschaf de goedkoopste, maar gezien de 25 maanden garantie en service denken we op den duur toch goedkoper uit te zijn.

H2015W 15-03-2016

Hallo,
We zijn nog steeds tevreden ook na intensief gebruik. Wel is de melk niet altijd op temperatuur moet nog nakijken hoe dit komt.
groet Harry

Roelf 14-03-2016

Hallo,
Hoe bevalt de machine nu, na bijna 1 jaar gebruik?

Roelf